utorak, 1. svibnja 2012.

Pjesma mog djetinjstva - Song of My Childhood

Unesem li ljubav u ono što radim, to mijenja mene i onog kome to pružam.
If I put love in what I do, it changes me and the person I give it to.
Sanja - poetryinpaper


Ruke mog djeteta naučile su me razlikovati: Ruka koja ne stvara, razara.
Obje ruke su dio nas: i kreativna i destruktivna. Kreativna nas vuče u slobodu, destruktivna – zaključite sami.
Hands of my child taught me: A hand that does not create, destroys. Both hands are part of us: a creative one and a destructive one. The creative pulls us into freedom, the destructive – conclude for yourself.


Kad se male ruke slože bila je pjesma mog djetinjstva. Možda vrijedi i za odrasle ruke?
Danas je za mene dan svih koji rade i stvaraju s ljubavlju, zajedno.
When children's hands get together was a song of my childhood. Maybe it would work for grownup hands? For me, today is the day of all those who work and create with love, together.


Slažem se s Japancima koji savijanje papira povezuju s Božanskim. Naoko igra, može nas naučiti mnoge životne mudrosti, naučimo li biti otvoreni. Tu, kroz razgovor ruku i papira možemo piti s Božanskih izvora. I naučiti raditi s ljubavlju.
I agree with the Japanese who associate paperfolding with the Divine. A game at a glance, it can teach us wisdom of life, if we learn to be open. Here through a talk of hands and paper we can drink from the wells of Divine and learn to work with love.


Uložim li ljubav u to što radim, to mijenja i mene i onog kome to pružam. Kruh zamiješen i pečen s ljubavlju i onaj napravljen s ravnodušnošću ili zlovoljom, nemaju isti okus. U kući koja nije građena s brigom i ljubavlju ne bih rado stanovala.
If I put love in what I do, it changes me and the person I give it to. A bread baked with love and another made with indifference or ill will, do not taste the same. I would rather not inhabit the house built without care and love.


Sretan vam Praznik rada – praznik kreativnosti – s ljubavlju!
Happy May Day – a holiday of creation – with love!
 Sanja - poetryinpaper

Nema komentara:

Objavi komentar