subota, 2. travnja 2011.

Origami Dan

Origami dan prepun dojmova i posjetitelja.
Srela sam ljude koji čitaju Origami Art Novosti.
Neki su došli zbog origami priloga na Dobro jutro Hrvatska.
Bit će dakle novih origamista.

Stižu prijatelji i slavni gosti.


Tridesetak dopisnica s origami motivom i žigom otputovalo u bijeli svijet.
Posebno hvala Hrvatskoj filatelističkoj akademskoj zajednici i Hrvatskoj Pošti.


S otvorenja izložbe, 28. ožujka:

Minuta šutnje, pozdravni govor i poziv na donaciju za žrtve potresa i tsunamija u Japanu.

Razgledavanje vrijednih zbirki maraka


Prigodna dopisnica u spomen žrtvama potresa i tsunamija u Japanu


Hrvatski origami umjetnici izlažu vlastite autorske radove i tradicionalni origami









2 komentara:

  1. Poštovana,

    pogledala sam izložbu i jako mi se svidjela. Željela sam na svom blogu (tek sam ga pokrenula, lillaindigo.blogspot.com) napisati nešto o njoj. Nažalost, na izložbu nisam ponijela fotaparat pa sam posudila dvije slike s vašeg bloga te navela link na vaš blog. Ako vam to u bilo kojem smislu ne odgovara, molim vas da me obavijestite i slike ću odmah ukloniti.
    Još jednom hvala!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Indigo, cijenim podršku u poticanju kreativnosti u papiru :)

    OdgovoriIzbriši